.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رکورد 25 ساله سپاه حفظ شد

سرهنگ كاظمي تاكيد كرد: با تلاش و شجاعت گارد امنيت پرواز سپاه در حادثه شب گذشته، ركورد 25 ساله سپاه پاسداران در تامين امنيت هواپيماها و فرودگاه‌ها حفظ شد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ محمد حسن كاظمي جانشين سپاه حفاظت هواپيمايي كشور اظهار داشت: يك فروند هواپيماي MD از خطوط هواپيمايي كيش اير در مسير پرواز اهواز به تهران كه داراي يكصد و چهل نفر مسافر بود، مورد تهديد قرار گرفت كه پس از بلند شدن از باند و گذشت 15دقيقه، يكي از مسافرين با مشاهده شيء ناشناسي، موضوع را به سر مهمان‌دار و گارد پرواز اطلاع مي‌دهد.

وي اضافه كرد: هواپيما در فاصله 70 مايلي شهر اهواز به فرودگاه اهواز باز مي‌گردد و به هنگام نشستن هواپيما با رشادت سرتيم حفاظت اين پرواز، شيء ياد شده توسط وي از هواپيما خارج و هواپيما با سلامت تمامي مسافران و بدون هيچ مشكلي به روال خود ادامه مي‌دهد.

اين مقام مسئول گفت: هم اكنون در حال بررسي بسته شيء مشكوك در پرواز شب گذشته هستيم و پس از به دست آوردن جزئيات دقيق‌تر، به اطلاع عموم خواهد رسيد.

وي عنوان كرد: براساس اصول حفاظت پروازي اگر بحراني در هر يك از پرواز‌ها به وقوع پيوندد در صورت بحران فني، خلبان و در صورت بحران امنيتي سرتيم حفاظت مسئول خواهد بود كه در اين مورد نيز سرتيم گارد امنيت پرواز با اقدام به تصميم بازگشت هواپيما به نزديك‌ترين فرودگاه مي گيرد و با توجه به فاصله 70 مايلي تا فرودگاه اهواز، اين هواپيما به فرودگاه اهواز باز مي‌گردد.

كاظمي سرعت عمل بالاي يگان‌هاي حفاظت پرواز، دقت در عمل و تدبير به موقع را از جمله ويژگيهاي برجسته آنها در مواجه با هرگونه مشكل عنوان كرد و گفت: هوشياري سيستم‌هاي عملياتي ما در دنيا زبانزد است و در حال حاضر موضوع از طريق عوامل امنيتي در حال بررسي است.

جانشين فرمانده سپاه حفاظت هواپيمايي كشور خاطرنشان كرد: ‌اطراف كشور ما در ناامني قرار دارد و علي‌رغم همه فشارهاي جهاني فرزندان ملت در سپاه با تكيه بر ايمان و اراده فرزندان خود در برابر هر گونه اقدام از سوي دشمنان اين ملت ايستاده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.